SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gotuj z Klasą” w rodzinnej kampanii Coca-Coli (wideo)

Rodzinna kampania reklamowa Coca-Coli objęła portal Nasza-Klasa.pl. Działania pod hasłem „Gotuj z Klasą” przygotowała agencja K2.

W ramach kampanii Coca-Coli rozpoczętej właśnie w serwisie Nasza-Klasa.pl udostępniono zakładkę „Gotuj z Klasą”. Znajdują się w niej przepisy na dania dla całej rodziny – również w formie zabawnych filmików. Użytkownicy mogą głosować na te receptury, a także dodawać własne przepisy. W ten sposób zdobywają wirtualne gadżety Naszej Klasy oraz zyskują szansę na wygranie miesięcznego zapasu Coca-Coli.

Akcja w serwisie Nasza-Klasa.pl stanowi kontynuację działań reklamowych Coca-Coli, które od stycznia br. nawiązują do atmosfery rodzinnej (więcej). Bieżącą kampanię – zaplanowaną na pół roku – przygotowała i realizuje agencja K2 Internet.

Dołącz do dyskusji: „Gotuj z Klasą” w rodzinnej kampanii Coca-Coli (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Amanda RIVS, Torino
COCA-COLA. Dieta. Indeks glikemiczny.
BH.201.
MOTTO: Coca-Cola, Fanta pomarańczowa, Piwo JASNE. Energia i orzeźwienie.

WIKIPEDIA.
Coca-cola (w USA, Kanadzie, Australii i Wielkiej Brytanii powszechnie znana jako Coke) to marka bezalkoholowego napoju gazowanego firmy The Coca-Cola Company. Powstała pod koniec XIX wieku i jest obecnie jedną z najpopularniejszych marek na świecie. Od 1960 roku charakterystyczny kształt butelki jest także prawnie zastrzeżony. Skład Coca-coli: woda, cukier, dwutlenek węgla, a dodatkowo: karmel E150d (jako barwnik), kwas ortofosforowy (E338, jako regulator kwasowości), aromaty, kofeina. Bardzo podobny skład ma napój Pepsi-Cola. Coca-cola jest jedną z ikon kultury masowej XX wieku.

IRL KRAKÓW.
Wymienione wyżej napoje ZAWSZE wzbudzają kontrowersje, lecz u NICH liczą się wyłącznie badania.
Zawartość tłuszczu w tych napojach to 0%, czyli od tłuszczu nie utyjemy, bo go nie ma. Węglowodany są, ale jest ich bardzo mało i są to tzw. __NISKIE węglowodany, tj. do 26% wzrostu czyli wzrost poziomu cukru we krwi po ich spożyciu, nigdy nie przekracza: Coca-cola do 13%, fanta pomarańczowa 1 tj. jeden %, piwo jasne do 8% wzrostu. Problem może wystąpić dopiero w przypadku kumulacji toksyn, tj. gdy wypijamy więcej niż 0,5 litra takiego napoju dziennie. W przeciwnym razie przy mniejszym spożyciu nasze laboratorium (wątroba) radzi sobie neutralizując tę małą ilość toksyn SKUTECZNIE. Wobec tego napoje te nie mogą być ZALECANE, nie muszą być ZAKAZANE i dlatego też klasyfikujemy je jako DOZWOLONE. Ostanie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.
Każdy kto zechce, może sobie te wzrosty sprawdzić WŁASNYM glukometrem i NIE jest to TRUDNE !!

PUENTA.
COCA-COLA, to produkt energetyczny i orzeźwiajacy, co OCZYWISTE !!

Nieprawdy biologiczne oraz puste frazesy o coca-coli i nie tylko o coca-coli, rozpowszechniają jedynie SPECE od tzw. Indeksu Glikemicznego, a to dlatego, że NIC nie badali, nie znają glukometru, również nie czytali książek ze szkoły podstawowej (biologia 4 klasa) czyli plotą i plotą, wydając książę za książką o tym Indeksie Glikemicznym. Kłamią. OMIŃ !!
Przecież do Nich nie możesz zadzwonić, bo nie ma gdzie. Nie masz kogo zapytać, o te wpisy w Internecie, dziesiątki sprzecznych ze sobą tabel, dlaczego ? To proste uciekają przed prawdą bo mówią kłamstwa, piszą oszczerstwa i Ich nigdzie nie ma; jednak PROKURATURA zna IP komputerów. Do krakowskiego IRL KRAKÓW, zawsze możesz zadzwonić bo są to żywi, realni naukowcy nie poddani żadnym NAUKOWYM REŻIMOM czyli lekko, łatwo omawiają PRAWDY BIOLOGICZNE, które zbadali. Warto !!

Zobacz też; NISKIE węglowodany, wg: IRL KRAKÓW.
__Książka; _pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione.
__Skrót adresu strony w Internecie_______: MAGDALIRL
__ADRES_______: http://www.magdalirl.com.pl/

0 0
odpowiedź