Goryl wygrał w Cannes. Dwa Brązowe Lwy dla polskich agencji (wideo)
Na zakończenie 55 edycji Cannes Lions rozdano najbardziejprestiżowe nagrody Film, Titanium i Integrated Lions. Brąz przypadłdla agencji McCann Erickson.
Grand Prix w kategorii Film przypadł za reklamę "Gorilla"zrealizowaną przez agencję Fallon London dla marki Cadbury. DrugieGrand Prix powędrowało za serię spotów ("Enemy Weapon","Gravesite", "John 117/Monument", "Combat") przygotowanych przezMcCann Worldgroup z San Francisco w celach promocji gry "Halo 3" nakonsole Xbox Microsoftu.
W kategorii Film polski oddział McCann Erickson otrzymał brązowegoLwa za spot "Egzekucja" dla Fundacji Dzieci Niczyje.
Titanium Grand Prix przypadł agencji Projector z Tokio za kampanię"Uniqlock" firmy odzieżowej Uniqlo. To drugie Grand Prix przyznanetej kampanii. Wcześniej "Uniqlock" zwyciężyło w kategorii CyberLions.
Integrated Grand Prix za kampanię "Believe" gry "Halo 3"odebrała agencja McCann Worldgroup z San Francisco.
W kategorii Film Young Lions złoto przypadło Argentynie, srebroUSA, a brąz Włochom. Młodzi kreatywni mięli do przygotowaniareklamę zachęcającą do zachowań mających na celu ochronęśrodowiska.
Agency of the Year została BBDO Nowy York. Na drugim miejscuznalazła się AlmapBBDO z Sao Paulo, a na trzecim DDB Londyn.Network of the Year została BBDO, a później DDB i Saatchi &Saatchi. Z Polski do Cannes trafiły 124 prace, o 49 mniej niż roktemu. Nagrodę - oprócz agencji McCann Erickson - zdobył takżepolski oddział Saatchi & Saatchi (więcej).
Zobacz nagrodzone prace
- www.canneslions.com/winners/outdoor/win_4_5_00590.htm
- www.canneslions.com/winners/film/win_4_5_01662.htm
Dołącz do dyskusji: Goryl wygrał w Cannes. Dwa Brązowe Lwy dla polskich agencji (wideo)