Góralski podryw „Rodzinki.pl” reklamuje Neostradę ze sprzętem w Orange (wideo)
W nowej reklamie Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl” wypoczywających na feriach zimowych promowana jest Neostrada. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Film Produkcja, Chimney, Post Meridian i Initiative Warszawa.
Spot pokazuje, jak starsi synowie państwa Boskich trafiają na góralską potańcówkę i prześcigają się w tym, jak poderwać piękną dziewczynę. Reklama informuje, że Neostrada jest obecnie dostępna za złotówkę (przy podpisywaniu umowy przez nowego klienta 24-miesięcznej umowy na wariant do 80 Mb/s) oraz z gratisowo wybranym urządzeniem (tabletem, watchbandem, dyskiem przenośnym, słuchawkami lub powerbankiem).
Od tygodnia emitowane są reklamy Orange pokazujące inne perypetie bohaterów „Rodzinka.pl” podczas ferii zimowych (zobacz szczegóły).
Spot Neostrady jest pokazywany w kanałach z oferty TVP, Polsatu i TVN.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis Poland. Spot (wyreżyserowany przez Michała Gazdę) wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją zajęło się studio Chimney, a realizacją dźwięku - Post Meridian. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Góralski podryw „Rodzinki.pl” reklamuje Neostradę ze sprzętem w Orange (wideo)