SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gorąca sieć

Od niedawna najcieplejszym miejscem w sieci jest nowoczesna międzynarodowa witryna internetowa marki Purmo - jednej z najpopularniejszych europejskich marek grzejników

Polska część strony przystępnie i obrazowo dostarcza pełnej informacji na temat grzejników i wodnego ogrzewania podłogowego Purmo. Umożliwia także szybki i tani kontakt z producentem.

Polska strona została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o indywidualnych klientach firmy Rettig Heating, ale zawiera również podstrony skierowane do projektantów             i instalatorów współpracujących z koncernem, oferty pracy dla przyszłych przyszłych pracowników i wiele informacji o firmie potrzebnych np. dziennikarzom. Klientom indywidualnym strona służy jako wygodne i użyteczne narzędzie, które nie tylko przedstawia ofertę grzejników i wodnego ogrzewania podłogowego Purmo, ale także pomaga w doborze odpowiedniego urządzenia. Ciekawym rozwiązaniem jest Wirtualny Dom Purmo, czyli wizualizacja budynku. Za pomocą myszki poruszamy się po piętrowym domku. Po kliknięciu na konkretne pomieszczenie np. sypialnię, czy łazienkę otrzymujemy zestawienie możliwych do zamontowania grzejników oraz informacje o wodnym ogrzewaniu podłogowym. Zestawienie zawiera dane i zdjęcia wszystkich modeli grzejników Purmo, przy czym inne propozycje będą do wspomnianej już sypialni, a inne do łazienki. Ponadto po kliknięciu na "Dobór kolorów" możemy wybrać kolor ściany i kolor grzejnika i przetestować, jak pasują do siebie różne zestawienia kolorystyczne. Klienci znajdą także na stronie szczegółowe dane techniczne grzejników i ich schematy. Jeśli zaś nie uzyskają odpowiedzi na interesujące ich pytania, mogą od razu przesłać je do firmy Rettig Heating. "Strona jest tak skonstruowana, że pytania na różne tematy trafiają bezpośrednio do specjalistów z danej dziedziny. To znaczy, że pytanie o wodne ogrzewanie podłogowe trafi do osoby zajmującej się właśnie tym sposobem ogrzewania, a to o grzejnik płytowy  - do specjalisty od tego produktu. Chodziło nam o to, by jak najbardziej usprawnić kontakt z firmą. Dla naszych klientów, którzy mogą skorzystać z internetu zamiast telefonować, to także oszczędność i czasu i pieniędzy" - mówi Emilia Dudek, kierownik działu marketingu w firmie Rettig Heating. 
Gdy klient zdecyduje się już na grzejniki, na stronie dowie się także, gdzie najbliżej swego miejsca zamieszkania może je kupić i znajdzie kontakt do polecanych przez producenta  autoryzowanych instalatorów. Na stronie www.purmo.com dostępne są ponadto bezpłatne programy komputerowe do projektowania instalacji grzewczych. Są to m.in. Purmo OZC (program do określania zapotrzebowania na moc cieplną), Purmo CO (program do projektowania instalacji centralnego ogrzewania), Purmo H2O (program wspomagający projektowanie zimnej i ciepłej wody) oraz program Purmo SDG (program do szybkiego doboru grzejników, szczególnie polecany sprzedawcom grzejników Purmo).
Zainteresowani pracą w Rettig Heating mogą poprzez stronę www.purmo.com wysłać życiorys. Znajdą również informacje o stanowiskach, na jakie firma aktualnie poszukuje pracowników. Strona dostarcza ponadto ogólnych informacji o firmie: od aktualności (publikacje prasowe na temat marki Purmo i firmy Rettig Heating, wydarzenia) przez opis certyfikatów potwierdzających wysoką jakość produktów (ISO 9001-2000) i proekologiczne nastawienie firmy (tzw. zielony certyfikat ISO 14001-1996) aż po wiadomości o historii koncernu. Podstrony dla instalatorów i projektantów są narzędziem wspierającym programy lojalnościowe.
 "Chcemy, aby strona www.purmo.com jak najbardziej odpowiadała potrzebom użytkowników i dostarczała im aktualnych informacji. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom informatycznym możemy niemal natychmiast wprowadzać nowe wiadomości i dane. Ta strona po prostu żyje" - podkreśla Emilia Dudek.
 Strona www.purmo.com została wykonana przez firmę WebService dla całego europejskiego koncernu Rettig Heating. Docelowo dostępna będzie w 16 językach. Europejska e-strategia dla marki Purmo zakłada ujednolicenie wizerunku marki w sieci  i wsparcie e-commerce.

Dołącz do dyskusji: Gorąca sieć

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl