Google wprowadza na YouTubie narzędzie do interakcji marek z użytkownikami przy wydarzeniach na żywo
Koncern Google udostępnił wersję beta narzędzia Real-Time Ads przeznaczonego do serwisu YouTube. Ma ono pozwolić markom na bieżące umieszczanie reklam i komunikację z użytkownikami przy wydarzeniach relacjonowanych na żywo. Pierwszy sprawdzian platformy podczas tegorocznego Super Bowl.
Na blogu YouTube’a poinformowano, że po okresie ograniczonych testów Google zamierza udostępnić platformę Real-Time Ads większej liczbie marek, choć narzędzie wciąż jest w próbnej fazie beta.
Według zapowiedzi Real-Time Ads pozwoli markom na interakcję w czasie rzeczywistym z użytkownikami, a także szybkie umieszczanie reklam na YouTubie przy wydarzeniach transmitowanych w tym serwisie na żywo.
Choć nowe narzędzie powstało głównie z myślą o szybkiej reakcji reklamodawców na platformie YouTube, to Google zaznacza, że nie jest to jedyny kanał komunikacji, w którym przydadzą się Real-Time Ads. Narzędzie ma pomagać również w promocji marek w czasie rzeczywistym w aplikacjach oraz na 2. mln stron na platformie Google Display Network.
Według zapowiedzi opcja Real-Time Ads ma zostać udostępniona w oficjalnej wersji w br., dokładnej daty jednak nie podano. Pierwszy szeroki sprawdzian działania tego rozwiązania jest zapowiadany podczas tegorocznego finału Super Bowl planowanego na 7 lutego.
Dołącz do dyskusji: Google wprowadza na YouTubie narzędzie do interakcji marek z użytkownikami przy wydarzeniach na żywo