Google, Facebook i YouTube najpopularniejsze w polskiej sieci (Top 10 tygodnia)
Stronę internetową Google.pl w zeszłym tygodniu odwiedzało codziennie średnio 9,9 mln polskich internautów - wynika z analizy przygotowanej przez firmę Gemius.
Google.pl codziennie odwiedzało w zeszłym tygodniu ponad trzy razy więcej polskich użytkowników internetu niż stronę Google.com. Drugi w rankingu Facebook.com notował codziennie średnio 7,1 mln, a trzeci YouTube.com - 4,9 mln użytkowników.
Najpopularniejszym polskim portalem internetowym w minionym tygodniu był Onet.pl, ze średnim dziennym zasięgiem 3,2 mln użytkowników.
Z danych gemiusAudience wynika, że w minionym tygodniu Google.pl najwyższy zasięg wśród użytkowników korzystających z sieci w Polsce notował od wtorku do piątku (49,3-46,8 proc.), a najniższy - w poniedziałek (40 proc.) i sobotę (40,4 proc.).
Dzienny zasięg Facebook.com wynosił od 30 proc. do 34,9 proc., YouTube.com - od 21,5 proc. do 23,6 proc., a Google.com - od 10,4 proc. do 14,1 proc.
Wśród polskich portali liderem był Onet.pl z dziennym zasięgiem na poziomie 12–16,4 proc. WP.pl notowała od 10,4 proc. do 14,2 proc., Allegro.pl - od 8,3 proc. do 11 proc., Interia.pl - od 5,6 proc. do 7,7 proc., a OLX.pl - od 5,6 proc. do 7,4 proc.
Większość stron www najlepsze wyniki osiągnęła we wtorek, a najgorsze - w poniedziałek (przy czym był to Poniedziałek Wielkanocny) i sobotę.
W Top 10 znalazły się również portale Cda.pl (z zasięgiem w poniedziałek na poziomie 4,1 proc.) i Gazeta.pl (z zasięgiem w piątek na poziomie 4,4 proc.).
W powyższej analizie uwzględniono 10 najpopularniejszych stron internetowych wśród użytkowników komputerów osobistych.
Dołącz do dyskusji: Google, Facebook i YouTube najpopularniejsze w polskiej sieci (Top 10 tygodnia)