Google, Facebook i YouTube na czele w polskim internecie, w Wielkanoc spadki odwiedzalności (Top 10)
Stronę internetową Google.pl w zeszłym tygodniu odwiedzało codziennie średnio 9,2 mln polskich internautów - wynika z analizy przygotowanej przez firmę Gemius.
Google.pl codziennie odwiedzało w zeszłym tygodniu ponad trzy razy więcej polskich użytkowników internetu niż stronę Google.com.
Drugi w rankingu Facebook.com notował codziennie średnio 6,7 mln użytkowników, czyli o 2-3 razy więcej niż najpopularniejsze polskie strony www: Onet.pl, WP.pl i Allegro.pl. Na trzecim miejscu znalazł się serwis YouTube.com (4,7 mln).
Z danych gemiusAudience wynika, że w minionym tygodniu Google.pl najwyższy zasięg w polskim internecie notował od poniedziałku do środy (44,7–46,7 proc.), a najniższy – w sobotę i niedzielę (33,1–37,6 proc.).
Dzienny zasięg Facebook.com wynosił od 25,4 proc. do 33,4 proc., YouTube.com - od 18,8 proc. do 22,4 proc., a Google.com – od 8,3 proc. do 13,3 proc.
Wśród polskich portali liderem był Onet.pl z dziennym zasięgiem na poziomie 9,7–15,6 proc. WP.pl notowała od 8,3 proc. do 13,4 proc., Allegro.pl – od 6,8 proc. do 10 proc., Interia.pl - od 4,5 proc. do 7,1 proc., a OLX.pl – od 4,8 proc. do 6,6 proc.
Większość witryn najlepsze wyniki osiągała w poniedziałek, wtorek i środę, a najgorsze - w sobotę i niedzielę.
W TOP 10 znalazł się również portal Cda.pl, który w niedzielę osiągnął zasięg 3,5 proc.
Dołącz do dyskusji: Google, Facebook i YouTube na czele w polskim internecie, w Wielkanoc spadki odwiedzalności (Top 10)