Golenie „Siary” Rewińskiego promuje maszynki Wilkinson
Pod hasłem „Cała Polska goli »Siarę«!” ruszyła kampania promująca maszynki do golenia Wilkinson. Za akcję odpowiadają firmy L-E-M, MEC i studio Prowokacja.
Bohaterem rozpoczętej właśnie kampanii Wilkinsona jest „Siara” – bohater obu części filmu „Killer” grany przez aktora i satyryka Janusza Rewińskiego. Reprezentanci firmy zachęcają konsumentów w największych miastach do zgolenia mu brody, rozdając maszynki jednoczęściowe Wilkinson Xtreme3. Jednocześnie proponują przyłączenie się do tej akcji na Facebooku, umożliwiając to za pomocą specjalnie przygotowanych tabletów Samsung GalaxyTab.
>>> L-E-M wprowadza Wilkinson na Facebooka
Za koncepcję kreatywną kampanii, prowadzenie fanpage’u Wilkinsona na Facebooku oraz realizację działań samplingowych odpowiada agencja L-E-M, a działania public relations prowadzi agencja studio PRowokacja. Akcję wspierają działania reklamowe w internecie, na potrzeby których media kupił dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Golenie „Siary” Rewińskiego promuje maszynki Wilkinson