GoldenSubmarine odpowiada za kampanię aplikacji HoppyGo
Kampanię wprowadzającą aplikację transportową HoppGo w Warszawie przygotowała agencja reklamowa GoldenSubmarine.
HoppyGo to rozwiązanie pozwalające na wynajem i udostępnianie aut w modelu peer-to-peer. W praktyce daje możliwość skorzystania z auta przez osobę prywatną na wyjątkowo korzystnych warunkach. Platforma została stworzona i jest wspierana przez centrum innowacji Škoda Auto DigiLab.
To rozwiązanie, które pozwala osobie prywatnej udostępnić nieużywany w danym momencie samochód. W aplikacji zaznaczamy dostępność auta w kalendarzu wraz z informacją o cenie najmu. Umieszczona w serwisie oferta jest widoczna dla osób szukających odpowiedniego pojazdu.
Pozostaje tylko podjąć decyzję i potwierdzić wybór oraz umówić się na przekazanie kluczyków. Każda transakcja odbywa się bez zbędnych formalności i jest ubezpieczona.
HoppyGo w 30 sekund
Spot reklamowy jest początkiem i osią kampanii, która rozpoczęła się w kwietniu. Oprócz filmu 30-sekundowego przygotowane zostały krótsze formaty z przeznaczeniem na YouTube oraz komunikacja w social mediach.
W spocie odwołano się do potrzeb ludzi poszukujących samochodów. Właścicieli pokazano natomiast jako tych, którzy mogą na te potrzeby odpowiedzieć. Łącząc sceny pokazujące obie grupy, udało się pokazać aspekt wspierającej się społeczności. Wszystko w bezpieczny sposób, bo dzięki działaniu aplikacji sprawdzeni kierowcy trafiają tylko na zweryfikowanych posiadaczy aut.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine odpowiada za kampanię aplikacji HoppyGo