SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gold-Vit C Forte reklamowany jako „superodporność” (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca suplement diety Gold-Vit C 1000 mg Forte (produkowany przez Olimp Labs).

W spocie naukowiec wyjaśnia kobiecie, że suplement Gold-Vit C zawiera największą dzienną dawką witaminy C, ponadto jest oparty na technologii PureWay C, dzięki której zawarta w nim witamina C wchłania się wydajniej. W tej sytuacji kobieta przyznaje, że chciałaby dostać Gold-Vit C także dla swoich dzieci i męża.

Reklama kończy się sloganem „Jest wiele witamin C i jest Gold-Vit C” oraz informacją, że Gold-Vit C jest od lat liderem sprzedażowym wśród suplementów diety z witaminą C. W spocie prezentowana jest wersja 1000 mg Forte reklamowanego produktu.

Naukowca zagrał aktor, który pięć lat temu w nagradzanej i chwalonej reklamie Allegro wcielił się w staruszka, który uczy się angielskiego przez pierwszym spotkaniem z wnuczką mieszkającą w Wielkiej Brytanii.

 

Kampania reklamująca Gold-Vit C obejmuje m.in. telewizję.

Dołącz do dyskusji: Gold-Vit C Forte reklamowany jako „superodporność” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl