Globalna reklama nowej Toyoty C-HR wyprodukowana przez Papaya Films (wideo)
Udostępniono spot promujący zaprezentowaną właśnie nową wersję samochodu Toyota C-HR. Realizacją reklamy, we współpracy z firmą 76 Ltd, zajął się polski dom produkcyjny Papaya Films.
- Główna idea jest taka, żeby jak najbardziej efektownie pokazać nowy samochód, który jest najważniejszą premierą Toyoty w ostatnich 10 latach - komentuje Wojciech Skiba, producent z Papaya Films. - To jest styl życia, zabawa, radość z jazdy - opisuje spot jeden z jego reżyserów Yann Secouet (drugim jest David Mould).
Reklamę kręcono przez trzy dni w Warszawie, w zamkniętych przestrzeniach. Po raz pierwszy została wyemitowana we wtorek na targach motoryzacyjnych w Genewie, podczas prezentacji nowej wersji Toyoty C-HR.
Kreacją reklamy zajęła się agencja Saatchi & Saatchi London.
Spot będzie wykorzystywany w wielu krajach w ramach kampanii promujących Toyotę C-HR.
Dołącz do dyskusji: Globalna reklama nowej Toyoty C-HR wyprodukowana przez Papaya Films (wideo)