SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gliniarze 6” hitem Polsatu, 71,66 mln zł z reklam. Siódmy sezon jesienią

Szósty sezon docu-soap „Gliniarze” oglądało średnio 1,69 mln widzów. Polsat w czasie emisji paradokumentu był liderem rynku. a wpływy z reklam wyniosły 71,66 mln zł. Już trwają prace nad siódmym sezonem cyklu, który będzie emitowany jesienią 2019 roku.

fot. Telewizja Polsatfot. Telewizja Polsat

„Gliniarze 6” na antenie Polsatu pokazywani byli w dni powszednie o godz. 17.00, w okresie od 4 marca do 30 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków paradokumentu wyniosła 1,69 mln osób, co przełożyło się na 17,44 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 16,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,63 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię w analizowanym okresie, wynoszącą 2,03 mln oglądających, zgromadził odcinek z 20 marca br.

Polsat w paśmie nadawania „Gliniarzy” zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 13,61 proc., nadająca w tym czasie gł. „Teleexpress”, prognozę pogody i teleturniej „Jaka to melodia?”. Trzecia była TVP2 (10,89 proc.; gł. telenowela „Więzień labiryntu”), a czwarty - TVN (7,45 proc.; „Szpital”).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był liderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji wyniosły 71,66 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Gliniarze” przedstawiają kulisy spraw kryminalnych, rozwiązywanych przez trzy pary policyjnych detektywów: Natalię Nowak (w tej roli Ewelina Ruckgaber) i Kubę Roguza (Piotr Mróz), Olgierda Mazura (Arkadiusz Krygier) i Krystiana Górskiego (Tomasz Skrzypniak) oraz nową parę funkcjonariuszy - Agnieszkę Walczak (Joanna Mądry) i Adama Bogusza (Aleksander Mackiewicz).

Producentem docu-crime jest firma Outset Films.

Telewizja Polsat zdecydowała o realizacji kolejnej edycji docu-soap. Nowe odcinki, do których już trwają prace, widzowie zobaczą w jesiennej ramówce 2019 roku.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: „Gliniarze 6” hitem Polsatu, 71,66 mln zł z reklam. Siódmy sezon jesienią

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
trsfiuj
nie oglądam tego gó*na
odpowiedź
User
Pio 1985
TVN w tym paśmie zdecydowanie przegrał z konkurencją.
odpowiedź
User
Józef Piłsudzki
Dziwi mnie, że są ludzie, którzy w trakcie emisji Gliniarzy wybierają inne g.... paradokumentalne. Ten serial wali na łeb konkurencję. Skoro pokonuje nawet TVP1 z Teleexpressem i Jaką to melodią, to o czymś to świadczy.
odpowiedź