„Glamour” i „Elle” na czele marek prasowych na Instagramie (TOP20)
„Glamour Poland” jest najpopularniejszą i najbardziej dyskutowaną polską marką prasową na Instagramie. Kolejne miejsca pod względem liczby obserwujących zajmują „Elle” i „National Geographic Polska”, a pod względem aktywności użytkowników na profilach - „Gala” i „Joy”.
Instagramowy profil polskiej edycji „Glamour” na koniec lutego obserwowało 114,2 tys. użytkowników, o 0,3 proc. więcej niż rok wcześniej - pokazują dane firmy SoTrender. Konto „Elle” miało 96,1 tys. followersów, a profil „National Geographic Polska” - 72,3 tys.
Po ponad 50 tys. obserwujących śledziło jeszcze profile „Harper’s Bazaar Polska” (55,2 tys.) i „Gali” (50,9 tys.).
Wśród dzienników najpopularniejsza jest „Gazeta Wyborcza” z 48,3 tys. followersów (jej dodatek „Wysokie Obcasy” miał 32 tys. obserwujących), wyprzedzająca „Przegląd Sportowy” (27,5 tys. followersów) i serwis internetowy „Faktu” (13,2 tys.).
W skali miesiąca profil „Playboya” zyskał 9 proc. obserwujących, a konto „Joy” - 8 proc.
Na profilu „Glamour” internauci wykonali 186,4 tys. aktywności (komentarzy i polubień). Na każdy wpis przypadło średnio 1 621 takich działań.
Konto „Gali” zanotowało 170,3 tys. aktywności (po 1 159 na wpis), a na profilu „Joy” - 112,2 tys. (średnio 1 290 na wpis).
Na profilu „Wysokich Obcasów” wpis wywołał przeciętnie 1 352 działań internautów. Natomiast na koncie „Hot Mody” było to tylko 138 aktywności, na profilu „Dobrego Wnętrza” - 143, a na profilu „InStyle” - 177.
Dołącz do dyskusji: „Glamour” i „Elle” na czele marek prasowych na Instagramie (TOP20)