Gillette z Beckhamem
Trening z Beckhamem i inne nagrody w konkursie Gillette
Ruszyła kampania Gillette z udziałem Davida Beckhama. Celem kampanii, prowadzonej do 10 kwietnia w telewizji i Internecie, jest poinformowanie o promocji produktowej Gillette. Można w niej wygrać weekend w Madrycie wraz możliwością wspólnego treningu z Davidem Beckhamem, osiem wyjazdów na mecze w Madrycie oraz 800 piłek z limitowanej kolekcji Gillette. W losowaniu nagród weźmie udział każdy, kto kupi jeden z produktów Gillette (MACH3Turbo, MACH3, Sensor3, Sensor Exel, Sensor oraz kosmetyki tej marki) i wyśle SMS-a lub e-maila z kodem kreskowym.
Kampania internetowa zakłada emisję reklam na najpopularniejszych serwisach o tematyce sportowej, a w szczególności poświęconym piłce nożnej. Wykorzystano takie formy reklamy jak intersticial, toplayer czy e-mailing.
Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujący się komunikacja one-to-one - mOne.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: Gillette z Beckhamem