Gigantyczne kartki samoprzylepne w kampanii promującej globalne cele ONZ
Agencja Karmarama należąca do Accenture Interactive stworzyła „Światową listę rzeczy do zrobienia”, która na nowo przedstawia cele ONZ w zakresie zrównoważonego rozwoju jako krótką, wykonalną listę rzeczy do zrobienia. 17 głównych zadań zaprezentowano w postaci gigantycznych karteczek samoprzylepnych umieszczonych w wybranych miejscach na całym świecie.
W akcję włączyły się duże marki, takie jak Google, Unilever, Nike, Mars i Diageo. Kampania ma na celu zainicjowanie działań wokół Globalnych Celów ONZ dotyczących zrównoważonego rozwoju.
W reklamie stworzonej przez Rachel Holding i Dana Leppanena gigantyczne karteczki samoprzylepne z odręcznie wypisanymi celami można zobaczyć w różnych miejscach na całym świecie, od Nowego Jorku po Wenecję.Pojawiają się na nich takie hasła, jak np. „Skończ z ubóstwem”, „Skończ z głodem na świecie”, „Osiągnij równość płci” i „Rozwiąż kryzys klimatyczny”.
Film z kampanii wyreżyserowanej przez Ludo Fealy zostanie wyświetlony na Global Citizen Festival, 24-godzinnym festiwalu transmitowanym na żywo na sześciu kontynentach.
Karteczki samoprzylepne pojawią się również na całym świecie na statycznych i animowanych billboardach, na Instagramie, Twitterze i stronach marek. Inne aktywacje obejmują projekcje dotyczące budynków w Wielkiej Brytanii oraz furgonetki DPD.
W Indiach gigantyczne karteczki samoprzylepne pojawią się jako projekt artystyczny na dużą skalę w całym kraju.
Marki i firmy wspierające kampanię to: Arm, Avanti, Commvault, Diageo, DPD, Google, Mars, NTT, Reckitt, Salesforce, SAP, Unilever i Wood. Każda z nich poświęca na jej realizację przestrzeń rzeczywistą i cyfrową. Budynki tych korporacji, kanały mediów społecznościowych i strony internetowe zostaną przekazane pod karteczki samoprzylepne zawierające 17 Globalnych Celów.
Obejmuje to dzielenie się działaniami, które te marki podejmują, przyczyniając się do osiągnięcia określonych celów, a także określanie tego, co znajduje się na ich „liście rzeczy do zrobienia” na najbliższą przyszłość.
Ben Bilboul, dyrektor naczelny Karmaramy i dyrektor zarządzający Accenture Interactive, powiedział: - Czas się kończy. Jeśli mamy osiągnąć cele ONZ do 2030 r., musimy przejść od rozmowy do działania. Lista rzeczy do zrobienia na świecie to prosty pomysł, który każdy może zrealizować, aby pomóc ocalić planetę.
Kampania wystartowała z okazji Tygodnia Globalnych Celów, corocznego wydarzenia podczas Zgromadzenia Ogólnego ONZ, które odbywa się w dniach 20-26 września i którego kulminacją jest Global Citizen Festival. Dalsze działania będą miały miejsce podczas światowej konferencji klimatycznej COP26 w listopadzie.
Dołącz do dyskusji: Gigantyczne kartki samoprzylepne w kampanii promującej globalne cele ONZ
skończ z głodem na świecie - nie masz co do gara włożyć to się nie brzuchacisz. To takie proste, a najlepiej rozwiać ten bezużyteczny obecnie twór i zaoszczędzoną kasę przeznaczyć na coś pożytecznego.