SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GfK Polonia wprowadza do Polski nowe badanie

Instytut GfK Polonia wprowadzi na polski rynek GfK PanelIndywidualny. To nowe badanie, które pozwala zrozumieć konsumenta idostarczyć firmom ważne informacje o nabywcy ich produktów.

GfK Panel Indywidualny monitoruje zakupy produktówindywidualnych, impulsowych i luksusowych, m.in. kosmetyków,napojów, przekąsek i piwa. Dostarcza informacji o wydatkachkierowców na paliwo oraz jako jedyne badanie w Polsce, monitorujewydatki na telefonię komórkową: aktywacje, doładowania, abonament.Dzięki danym jakie dostarcza nowe badanie, można monitorować rozwójmarek, zbadać zasięg marki i profil demograficzny jej nabywcówwkrótce po wprowadzeniu na rynek. Badanie pozwoli także uzyskaćdane na temat zakupów specyficznych grup docelowych (np. osóbo wyższych dochodach).

- GfK Panel Indywidualny to narzędzie, z którego korzystają jużklienci GfK w Europie Zachodniej: w Niemczech, Belgii i Holandii,m.in. Unilever, Procter & Gamble czy Henkel. Wprowadzając je napolski rynek pragniemy dostarczyć firmom cennych informacji ozachowaniach zakupowych konsumentów, aby mogli je wykorzystywać wcodziennym poszukiwaniu odpowiedzi na pojawiające się pytaniamarketingowe - mówi Ewa Małuszyńska, dyrektor Departamentu ConsumerTracking w GfK Polonia.

GfK Polonia zaprezentuje badanie podczas konferencji, któraodbędzie się w środę 10 października 2007 r. o godz. 11.00 wMultikinie Złote Tarasy (sala nr 5) przy ul. Złotej 59 w Warszawie.Oprócz prezentacji metodologii przedstawione zostaną doświadczeniaz rynku niemieckiego oraz oferta GfK Panel Indywidualny dlapolskiego rynku.

Dołącz do dyskusji: GfK Polonia wprowadza do Polski nowe badanie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl