GfK Polonia wprowadza do Polski nowe badanie
Instytut GfK Polonia wprowadzi na polski rynek GfK PanelIndywidualny. To nowe badanie, które pozwala zrozumieć konsumenta idostarczyć firmom ważne informacje o nabywcy ich produktów.
GfK Panel Indywidualny monitoruje zakupy produktówindywidualnych, impulsowych i luksusowych, m.in. kosmetyków,napojów, przekąsek i piwa. Dostarcza informacji o wydatkachkierowców na paliwo oraz jako jedyne badanie w Polsce, monitorujewydatki na telefonię komórkową: aktywacje, doładowania, abonament.Dzięki danym jakie dostarcza nowe badanie, można monitorować rozwójmarek, zbadać zasięg marki i profil demograficzny jej nabywcówwkrótce po wprowadzeniu na rynek. Badanie pozwoli także uzyskaćdane na temat zakupów specyficznych grup docelowych (np. osóbo wyższych dochodach).
- GfK Panel Indywidualny to narzędzie, z którego korzystają jużklienci GfK w Europie Zachodniej: w Niemczech, Belgii i Holandii,m.in. Unilever, Procter & Gamble czy Henkel. Wprowadzając je napolski rynek pragniemy dostarczyć firmom cennych informacji ozachowaniach zakupowych konsumentów, aby mogli je wykorzystywać wcodziennym poszukiwaniu odpowiedzi na pojawiające się pytaniamarketingowe - mówi Ewa Małuszyńska, dyrektor Departamentu ConsumerTracking w GfK Polonia.
GfK Polonia zaprezentuje badanie podczas konferencji, któraodbędzie się w środę 10 października 2007 r. o godz. 11.00 wMultikinie Złote Tarasy (sala nr 5) przy ul. Złotej 59 w Warszawie.Oprócz prezentacji metodologii przedstawione zostaną doświadczeniaz rynku niemieckiego oraz oferta GfK Panel Indywidualny dlapolskiego rynku.
Dołącz do dyskusji: GfK Polonia wprowadza do Polski nowe badanie