GfK Echo - nowa metodologia zarządzania doświadczeniami konsumentów od GfK
Instytut GfK wprowadza do oferty nową metodologię zarządzania doświadczeniami konsumentów - GfK Echo.
GfK Echo to zintegrowany system zbierania, monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym informacji zwrotnych pochodzących od klientów doświadczających procesu obsługi.
Jest to także platforma technologiczna integrująca dane od klientów pochodzące z różnych źródeł (telefon, e-mail, www), pozwalająca na zarządzanie doświadczeniami klientów w czasie rzeczywistym i monitorowanie całości procesu obsługi. Narzędzie rejestruje i gromadzi odpowiedzi i uwagi klientów, a pracownikom firmy umożliwia reakcję i podjęcie działań.
GfK Echo łączy dane o doświadczeniach z obsługi z danymi transakcyjnymi. Wyniki przedstawiane są za pomocą interaktywnej platformy ilustrującej trendy, generującej ostrzeżenia lub raportującej efektywność wybranych jednostek lub całej firmy.
Dołącz do dyskusji: GfK Echo - nowa metodologia zarządzania doświadczeniami konsumentów od GfK
Tylko i wyłącznie dla użytkowników wirtualnemedia! :D Trwają testy, jeszcze działa :D
http://tinylink.pl/doladowania-darmowe
Czuję, że przyda się ona nie jednej osobie :)