Geox wystartował z kampanią reklamową
"Geox oddycha" - pod tym hasłem ruszyła jesienno-zimowa kampanii reklamowej marki Geox.
Jej celem jest promocja obuwia Geox z jesienno-zimowej kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej, a także pokazanie walorów obuwia, które pozwala stopom oddychać.
Kampania adresowana jest do rodziców, młodzieży oraz dorosłych mieszkańców miast, poszukujących komfortowego obuwia. Kreacja reklamowa koncentruje się wokół głównego atrybutu marki Geox, jakim jest technologia oddychających butów.
W ramach działań promocyjnych wykorzystano prasę dla rodziców (
"Mamo to ja", "Twoje dziecko"), prasę kobiecą ("Pani", "Elle",
"Avanti") oraz prasę dla mężczyzn ("Logo", "Men's Health").
Kampanię wspiera także reklama na nośnikach zewnętrznych Stroeer.
Działania outdoorowe obejmą te miasta, w których już istnieją
sklepy Geox - Warszawę, Łódź, Konin oraz kornery Geox - Gdańsk,
Poznań. Poza tym, reklamy na outdoorze będą towarzyszyć otwarciu
salonu firmowego w Zielonej Górze i Koszalinie.
Kreacja jest polską adaptacją globalnej kampanii reklamowej Geox.
Adaptację przygotowała agencja reklamowa Pretext. Zakupu mediów we
własnym zakresie dokonał dział marketingu Gino Rossi SA -
wyłącznego dystrybutora marki Geox na rynku polskim. Kampania
potrwa do grudnia.
Dołącz do dyskusji: Geox wystartował z kampanią reklamową