Generali w reklamach „zmienia ubezpieczenia” (wideo)
Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Grupy Generali Polska pod hasłem „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”. Akcję przygotowały firmy Testardo Gram, Carat Polska i Isobar Poland.
Kampania reklamowa realizuje nową strategię Grupy Generali Polska zakładającą, że firma ma być blisko prawdziwego życia ludzi oraz oferować ubezpieczenia dopasowane do realiów zmieniającego się świata.
- Generali jak dotąd nie miało bardzo silnych kampanii reklamowych, co powodowało, że klienci nie postrzegali nas jako marki powiązanej z konkretnymi wartościami, mającej szczególne czy wyróżniające ją atrybuty. Stąd właśnie zrodził się projekt, którego celem miała być budowa zupełnie nowej strategii dla marki Generali na polskim rynku - opisuje Marta Strzyżewska zarządzająca marketingiem w Grupie Generali Polska.
W reklamach występuje para pracowników Generali, którzy niczym Sherlock Holmes i Watson obserwują życie klientów, odczytują ich potrzeby i proponują odpowiadające im polisy. W osobnym spocie ubezpieczenia komunikacyjnego podkreślane są zniżki dla kierowców z długim stażem.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 21 lutego. Obejmuje telewizję (kanały ogólne i tematyczne) oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Testardo Gram (należąca do Grey Group Poland), za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland, a za zakup czasu reklamowego w telewizji - dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Generali w reklamach „zmienia ubezpieczenia” (wideo)