General Motors rezygnuje z reklam na Facebooku. "Nie są skuteczne"
General Motors uznał, że reklamy na Facebooku nie są skuteczne i zrezygnował z płatnego promowania swojej oferty w serwisie.
GM nadal zamierza wykorzystywać własne strony w społecznościowym portalu do promowania swoich pojazdów, ale nie będzie już umieszczał w nim płatnych reklam. Firma doszła do wniosku, że mają one niewielki wpływ na decyzje zakupowe konsumentów - podał dziennik "The Wall Street Journal".
Do tej pory motoryzacyjny koncern wydawał około 40 milionów dolarów na swoją obecność na Facebooku, z czego 10 milionów dolarów płacił portalowi za reklamy, a reszta przeznaczana była na tworzenie treści i opłacanie agencji.
W ślady GM nie pójdą Ford i Chrysler. Przedstawiciele tych marek zapowiedzieli, że nadal będą reklamować się na Facebooku, uznając to za skuteczne narzędzie służące zwiększeniu sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: General Motors rezygnuje z reklam na Facebooku. "Nie są skuteczne"