„Gdyby Carlsberg robił…” w nowej kampanii piwa Carlsberg (wideo)
Z początkiem roku, pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił…”, ruszyła nowa seria reklam piwa Carlsberg. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie”.
Pierwsza reklama pokazuje, że gdyby Carlsberg prowadził salon fryzjerski, byłby to prawdopodobnie najlepszy taki lokal, oferujący prawdopodobnie najlepsze fryzury na świecie. Tym samym marka nawiązuje do swojego legendarnego hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” („Probably the best beer in the world”), które obowiązywało od 1975 do 2011 roku i do którego Carlsberg wrócił na początku ubiegłego roku.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Spot jest pierwszym z serii „Gdyby Carlsberg robił…” („If Carlsberg did…”). Kolejne odsłony kampanii można będzie oglądać przez cały bieżący rok. Oprócz reklam telewizyjnych będą realizowane działania niestandardowe.
- Globalna platforma komunikacyjna „Gdyby Carlsberg robił …” spotkała się z pozytywnym odbiorem w Europie. Mamy nadzieję, że polscy konsumenci również docenią i polubią jej żartobliwy i zaskakujący charakter. Naszym celem jest zaintrygowanie, wywołanie uśmiechu i rozbawienia u konsumentów. Platforma „Gdyby Carlsberg robił …” daje nam duże możliwości dla prowadzenia zapadającej w pamięć komunikacji z konsumentami - opisuje Krzysztof Łojek, menedżer marki Carlsberg na polskim rynku.
Koncepcję spotu przygotowała agencja 72 & Sunny NL B.V, a za zakup mediów na rynku polskim odpowiada dom mediowy PHD Media Direction. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz internecie. Czasu trwania kampanii nie podano.
Dołącz do dyskusji: „Gdyby Carlsberg robił…” w nowej kampanii piwa Carlsberg (wideo)