Gdańsk ogłasza konkurs na koncepcję kampanii. Ma być “głośna medialnie”
Miasto Gdańsk rozpoczyna działania dotyczące międzynarodowej kampanii promocyjnej na lata 2011-2012. Właśnie ogłoszono konkurs na koncepcję akcji.
Przedmiotem pracy konkursowej ma być opracowanie koncepcji kampanii o charakterze wizerunkowym, obejmującej także komunikację dotyczącą Gdańska jako gospodarza UEFA Euro 2012. Jej celem jest kreowanie wizerunku Gdańska jako miasta szeroko rozumianej wolności oraz wzbogacenie postrzegania miasta o elementy emocjonalne.
"Kampania powinna budzić pozytywne emocje, intrygować oraz wyróżniać się na tle innych kampanii realizowanych dotychczas przez inne miasta i regiony. Opracowane koncepcje mają generować idee i pomysły na działania różnorodne, nowoczesne i niestandardowe, a przy tym głośne medialnie" - czytamy w oficjalnym komunikacie.
Gdańsk chce przez to kontynuować swój dotychczasowy przekaz komunikacyjny i przesłanie ubiegłorocznej kampanii pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności".
Informacje o konkursie, warunkach uczestnictwa, nagrodach i innych sprawach dotyczących gdańskiej kampanii są dostępne na stronie www.gdansk.pl w zakładce Zamówienia publiczne / Konkurs, skąd można pobrać regulamin wraz z załącznikami.
Dołącz do dyskusji: Gdańsk ogłasza konkurs na koncepcję kampanii. Ma być “głośna medialnie”