SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gdańsk: czas na nową strategię

Agencja Demo Effective Launching wygrała przetarg na opracowanie koncepcji strategii marki Gdańsk do roku 2013.

Obecnie Gdańsk stoi przed tak ważnymi wyzwaniami jak organizacja EURO 2012, powstanie Europejskiego Centrum Solidarności czy starania o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Stworzenie Strategii marki Gdańsk do 2013 roku stało się więc niezbędne w kontekście właściwej koordynacji działań związanych z realizacją powyższych przedsięwzięć - mówi Anna Zbierska, kierownik Referatu Promocji Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Nowo wyznaczona strategia definiuje najważniejsze składowe marki Gdańsk o zasięgu lokalnym i globalnym. Plan komunikacji społecznej i marketingowej na lata 2008-2013 zawiera m.in. stworzenie z Gdańska globalnej marki i metropolii nr.1 w tej części Europy.

Strategia marki Gdańsk ma za zadanie przyciągać ludzi: mieszkańców, aby tu zostali; turystów, aby do miasta chcieli przyjeżdżać, a później wracać; inwestorów, aby znaleźli tu miejsce na swój biznes; studentów, aby w Gdańsku uczyli się, a koniec studiów nie kończył kontaktu z miastem - tłumaczy Jacek Sadowski, dyrektor generalny Demo.

Zwycięski projekt został opracowany przez zespół Działu Planowania Strategicznego Demp pod kierownictwem Macieja Dolaty i Moniki Hajdas.

W listopadzie rusza międzynarodowy projekt badawczy będący pierwszym etapem wdrażania strategii marki Gdańsk. Celem badania jest poznanie percepcji Gdańska w oczach Polaków i Europejczyków. Badanie umożliwi także weryfikację koncepcji strategicznej zaproponowanej w ramach konkursu oraz stanowić będzie podstawę do opracowania całości strategii komunikacji miasta.

Partnerem i wykonawcą badań jest TNS OBOP.

Dołącz do dyskusji: Gdańsk: czas na nową strategię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl