„Gazeta Wyborcza” promuje subskrypcję cyfrową, obniżając ceny o 30 proc.
Agora zaczęła kolejną promocję płatnego dostępu do serwisów internetowych i wydań cyfrowych „Gazety Wyborczej”. W ramach nowej oferty ceny są o ok. 30 proc. niższe niż poprzednio.
W ramach promocji o ok. 30 proc. obniżono ceny za miesiąc, kwartał i rok obu pakietów subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej”: Wyborcza (obejmującego nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów „GW” zawierających teksty z jej wydań papierowych i do dodatkowych artykułów dla prenumeratorów) i Wyborcza Premium (obejmującego wszystkie treści co Wyborcza, a dodatkowo dostęp do e-wydań „GW”, aplikacji mobilnej dziennika, tekstów z „Książek. Magazynu do czytania” i „Wysokich Obcasów Extra” oraz zniżek na książki w Kulturalnym Sklepie i ebooki na Publio.pl).
Komunikaty zachęcające do skorzystania z promocji są wyświetlane m.in. w serwisach „Gazety Wyborczej”.
Oferta płatnego dostępu do serwisów „GW” została wprowadzona trzy lata temu. Na koniec ub.r. miało ją wykupionych prawie 100 tys. użytkowników.
Agora regularnie prowadzi promocje tej oferty: zarówno obniżki cenowe (m.in. dostępne przez kilka dni o 50 proc.), jak i promocje typu: przy zakupie jednego abonamentu kwartalnego drugi (dla innego użytkownika) za darmo.
Według badania Gemius/PBI w listopadzie ub.r. serwis Wyborcza.pl zanotował 6,16 mln realnych użytkowników i 63,9 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” promuje subskrypcję cyfrową, obniżając ceny o 30 proc.