SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” rezygnuje z reklamowania się w TVP. Rusza kampania Wyborcza.pl

Pod hasłem „Świat, w którym żyjemy” wystartowała kampania promocyjna serwisu Wyborcza.pl - cyfrowej odsłony „Gazety Wyborczej”. Agora przy okazji poinformowała, że w tym roku rezygnuje zupełnie z reklam „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl w TVP.

Redakcja „Gazety Wyborczej” mocno stawia na obecność w internecie. Stąd w październiku wydawca udostępnił nową wersję portalu Wyborcza.pl - rozbudował stronę główną, na której trafia teraz więcej materiałów wideo i zmienił szatę graficzną całości. Zliftingowany serwis zyskał bardzo przychylne opinie branży interaktywnej.

Teraz przyszedł czas na wypromowanie odnowionego serwisu. Służyć ma temu rozpoczęta w środę kampania  pod hasłem „Świat, w którym żyjemy”. Akcentuje ona to, że współczesny świat wymaga od jego odbiorców zaangażowania. Stąd ważne jest wypracowanie sobie zdania na dyskutowane zagadnienia społeczne, polityczne czy gospodarcze. Pomagać ma w tym Wyborcza.pl. W kampanii i spotach używane będą hasła, takie jak: „Kariera czy kierat”, „Reforma czy deforma”, „Foch czy ruch” lub „Ekonomia czy ekologia”.

- „Gazeta Wyborcza" jak żaden inny dziennik w Polsce pokazuje jak medium postrzegane dotychczas jako tradycyjne, może odważnie i nieszablonowo walczyć o uwagę czytelnika w przestrzeni internetowej zdominowanej przez szybkie i często niesprawdzone informacje. Chcieliśmy aby te cechy były widoczne także w naszej nowej kampanii reklamowej. Przy tej okazji  podjęliśmy również decyzję o całkowitej rezygnacji z emisji spotów reklamowych „Gazety Wyborczej” w TVP w 2017 r. - uznaliśmy, że częsta ostatnio obecność „Gazety Wyborczej" w wydaniu głównym Wiadomości wystarczająco wspiera rozpoznawalność marki dziennika w tym kanale - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej".

Kampania serwisu Wyborcza.pl będzie prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie („Gazeta Wyborcza” i „Polityka”), w telewizji (m.in. TVN, Polsat News, Puls, Stopklatka TV, Kino Polska, Film Box i METRO), w sieci kin Helios w całej Polsce, a także w internecie (serwisy „Gazety Wyborczej", media społecznościowe, wyszukiwarki internetowe i serwis YouTube).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Bardzo, za planowanie i zakup mediów odpowiada zespół marketingu „Gazety Wyborczej” oraz dom mediowy SMG (Starlink).

Według badania Gemius/PBI w listopadzie ub.r. Wyborcza.pl zanotowała 6,16 mln realnych użytkowników, 63,88 mln odsłon i 11:15 minuty średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” rezygnuje z reklamowania się w TVP. Rusza kampania Wyborcza.pl

47 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pan zagadka
Nikt was nie lubi i nie czyta, szkoda kasy...
odpowiedź
User
Marzanna
co racja to racja nikt nie lubi wyborczej ale ruskie płatne trolle minusują żeby pokazać że Polacy nadal kochają komusze czytadła i chcą na wschód
odpowiedź
User
ahoj agoro
Pokolenie kupujące papierową GW już wymarło, widział ktoś stoiska z gazetami i stosy wyborczej tamże w sklepach? :D A internet - cóż, Agora jeszcze coś tam nakłamie parę lat z tą klilkalnością, ale prawda jest taka że spółka upadnie prędzej czy później bo nikt nie płaci na GW, każdy chce za darmo a jak nie będzie za darmo to internauci idą do konkurencji. GW czytam dla beki ale mam apki do blokowania reklam aby nie daj boże nie dać 20 gr na kliknięciu przypadkowym zarobić gazecie, która kłamie, judzi, manipuluje. Nawet w Stołecznej jest taki redaktor jak Osowski którego artykuły są komentowane wylewem pomyj na tego dziennikarzynę za jego propagandy i zmyślone teorie antysamochodowe. Dopóki spółka nie zwolni tak skandalicznych "dziennikarzy" będę życzył Agorze upadku choć wcale nie jestem zwolennikiem PIS.
odpowiedź