'Gazeta Wyborcza' pomaga rozliczyć PIT
"Gazeta Wyborcza" uruchomiła trzydniowy cykl poświęcony rozliczeniupodatkowemu za 2008 r. Wraz z czwartkowym wydaniem "Gazety" ukazałsię dodatek "Gazeta o 1 procencie". W piątek "Gazeta Wyborcza"opisze zasady rozliczenia za 2008 r. i możliwość wysyłki zeznań PITprzez internet, a w sobotę - ulgi podatkowe.
W sobotę, 18 kwietnia wraz z "Gazetą" będzie można kupić płytę zprogramem do wypełniania PIT-ów, który pozwoli na przygotowanierocznego zeznania podatkowego za 2008 r. Po uzupełnieniuodpowiednich danych, program tworzy dokumenty gotowe dowydrukowania i wysłania fiskusowi. W programie znalazła się teżbaza organizacji pożytku publicznego uprawnionych do otrzymania 1%podatku. Cena 'Gazety' z płytą wynosi 4,99 zł.
Partnerem merytorycznym akcji jest KPMG, a partnerem radiowym -RMF FM. Wydanie wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjachtelewizyjnych (m.in. TVN, TVP, Polsat i stacje tematyczne) orazautopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w dzienniku"Metro" i w serwisach internetowych Agory. Kreację kampaniiprzygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, zazakup mediów odpowiadał Starlink.
Dołącz do dyskusji: 'Gazeta Wyborcza' pomaga rozliczyć PIT