„Gazeta Wyborcza” odświeża „Magazyn Stołeczny”
W piątek 26 czerwca br. „Magazyn Stołeczny”, lokalny dodatek do „Gazety Wyborczej” (Agora), ukaże się w nowej formie graficznej i zyska dodatkowe treści na temat stylu życia warszawiaków.
W odmienionym wydaniu warszawskiego dodatku do „Gazety Wyborczej” znajdą się reportaże i komentarze dziennikarzy: w historycznym cyklu Jerzy S. Majewski opowie o tym, jak bawili się warszawiacy, Michał Szaflarski opisze sporty miejskie, a Piotr Machajski napisze stołeczny serial kryminalny.
Na łamach „Magazynu Stołecznego” pojawią się również opowieści o Warszawie, letnie przewodniki po brzegach Wisły czy mapy tras rowerowych. W każdym wydaniu znane osoby polecać będą weekendowe wydarzenia i modne miejsca w stolicy.
- Przygotowujemy idealny magazyn na lato. Nie zabraknie w nim wywiadów ze znanymi muzykami, aktorami i sportowcami, kryminałów do poczytania na miejskiej plaży, przewodnika po stołecznych imprezach, trendach, smakach i modnych adresach. Będziemy zachęcać warszawiaków do tego, by zostali turystami we własnym mieście. Nasi dziennikarze oprowadzą ich po atrakcjach, o których wielu jeszcze nie słyszało - mówi Michał Wybieralski, redaktor naczelny „Gazety Stołecznej”.
Nad „Magazynem Stołecznym” pracuje zespół warszawskiej „Gazety Wyborczej”, a ich pracami kieruje Michał Wybieralski.
Wprowadzenie nowej formuły „Magazynu Stołecznego” wspiera kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w Warszawie i okolicach, w radiu (Rock Radio, Radio Złote Przeboje) oraz internecie (Warszawa.wyborcza.pl). Kreacje i plan kampanii przygotował dział promocji stołecznej „Gazety Wyborczej”.
Z danych ZKDP wynika, że w kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 166 341 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” odświeża „Magazyn Stołeczny”