Powiększona „Gazeta Wyborcza” na Boże Narodzenie z wywiadami z Filipem Chajzerem i Magdaleną Środą
W sobotę 23 grudnia ukaże się w sprzedaży powiększone wydanie „Gazety Wyborczej” (Agora) – „Wielka Świąteczna”. Kosztować będzie 7,99 zł.
Dziennik będzie miał format A2, a czytelnicy znajdą w nim m.in. rozmowę z Filipem Chajzerem o tym, jak pomaganie innym zmieniło jego życie po osobistej tragedii. Będzie też wywiad Sylwii Najsztub z Magdaleną Środą o tym, jak traktujemy zwierzęta. Redakcja przygotowała też świąteczną jolkę w powiększonym formacie. Do dziennika dołączony zostanie tygodnik „Wysokie Obcasy”.
Wydanie „Gazety Wyborczej" 23 grudnia br. ukaże się w formacie 410x560 mm. Cena tego numeru wyniesie 7,99 zł. Wesprze go promocja w Radiu TOK FM oraz autopromocja - przygotowane przez dział marketingu „Gazety Wyborczej".
Z danych ZKDP wynika, że w październiku br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 67 652 egz.
Dołącz do dyskusji: Powiększona „Gazeta Wyborcza” na Boże Narodzenie z wywiadami z Filipem Chajzerem i Magdaleną Środą