SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gazeta Wyborcza liderem, Dziennik wyprzedził Rzeczpospolitą

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej, Dziennika, Faktu i SuperExpressu, traci Rzeczpospolita. Głos Wielkopolski liderem gazetregionalnych - czyli rynek reklamy w prasie we wrześniu 2007.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zwiększyła we wrześniu 2007 rokucennikowe wpływy z reklam do poziomu 98,09 mln zł, czyli o 8,7 mlnzł wobec analogicznego okresu 2006 - wynika z monitoringu gazetcodziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce awansował "Dziennika" (Axel Springer Polska),który zanotował przychody reklamowe na poziomie 18,47 mln zł (10,3mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla"Faktu" (Axel Springer Polska) - 17,29 mln zł (wzrost o 0,3 mlnzł).

Tuż za podium uplasowała się "Rzeczpospolita" (Presspublika),której cennikowe wpływy z reklam spały do 15,38 mln zł - o 0,16 mlnzł wobec analogicznego okresu 2006.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował"Głos Wielkopolski" - wzrost z 5,55 mln rok temu do 6,92 mln złobecnie.

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły we wrześniu2007 roku 246 250 567 zł wobec 241 041 536 zł w 2006 roku (dane bezautopromocji).

bezautopromocji
Rok /MiesiącIX.2007
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety246 250 567 zł
GAZETA WYBORCZA98 099 673 zł
DZIENNIK18 477 423 zł
FAKT17 296 956 zł
RZECZPOSPOLITA15 380 993 zł
SUPER EXPRESS10 617 692 zł
GŁOSWIELKOPOLSKI6 925 647 zł
DZIENNIKBAŁTYCKI6 871 355 zł
METRO5 692 892 zł
GAZETA PRAWNA5 364 073 zł
DZIENNIKZACHODNI5 297 702 zł


bezautopromocji
Rok /MiesiącIX.2006
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety241 041 536 zł
GAZETA WYBORCZA89 343 195 zł
FAKT16 992 861 zł
RZECZPOSPOLITA15 543 900 zł
DZIENNIK8 167 516 zł
DZIENNIKBAŁTYCKI7 684 526 zł
SUPER EXPRESS6 893 925 zł
GAZETA PRAWNA6 121 360 zł
METRO6 062 912 zł
PULS BIZNESU5 824 731 zł
GŁOSWIELKOPOLSKI5 557 703 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

Podsumowanie wpływów reklamowych we wrześniu 2007 roku (zautopromocją):

z autopromocją

Rok /MiesiącIX.2006IX.2007
MediaWpływy [zł]Wpływy [zł]
Telewizja702992 857 zł865346 849 zł
Radio127558 277 zł161958 282 zł
Gazety248083 556 zł255101 200 zł
Magazyny193802 409 zł207715 199 zł
Kina10511 391 zł19204 973 zł
Razem1 282 948 490 zł1 509 326 503 zł

Dołącz do dyskusji: Gazeta Wyborcza liderem, Dziennik wyprzedził Rzeczpospolitą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl