„Gazeta Wyborcza” i „Metro” z Nagrodami INMA Awards 2014
„Gazeta Wyborcza” i „Metro” (Agora) otrzymały nagrody w tegorocznej edycji konkursu INMA Awards, w którym nagrodzono najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie.
Projekt „Trasy magiczne” „Gazety Wyborczej” zajął II miejsce w kategorii „Najlepszy pomysł lub rozwiązanie na wzrost cyfryzacji odbiorcy”. Jury nagrodziło również bezpłatny magazyn dla kobiet „Metro na szpilkach” (przygotowany przez redakcję „Metra”), który w kategorii „Najlepszy nowy produkt druku” zdobył III nagrodę.
„Trasy magiczne” to projekt zrealizowany przez czytelników i dziennikarzy lokalnych oddziałów „Wyborczej”. Opisali oni swoje ulubione trasy samochodowe, przemierzane w różnych regionach kraju.
>>> Zobacz okładki magazynu „Metro w szpilkach”
„Metro na szpilkach" to bezpłatny kwartalnik lifestylowy, rozdawany wraz z dziennikiem „Metro”. Wydawany jest od sierpnia ub.r. (przeczytaj o tym). Dotychczas ukazały się trzy wydania magazynu.
Konkurs INMA Awards jest organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Nagradzane są w nim najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie.
Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. średnia sprzedaż „Gazety Wyborczej” wynosiła 119 293 egz. (zobacz dane wszystkich dzienników ogólnopolskich).
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” i „Metro” z Nagrodami INMA Awards 2014