„Gazeta Wyborcza” drożeje nawet o złotówkę, „Duży Format” i „Mój biznes” w poniedziałki
Agora zmienia ceny poszczególnych wydań „Gazety Wyborczej” - dziennik będzie droższy we wszystkie dni oprócz czwartku. Dodatkowo w poniedziałki ukazywać się będzie nowy dodatek „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje” oraz „Duży Format” przeniesiony z czwartku.
Od 17 października br. „Gazeta Wyborcza” będzie się ukazywać w nowej formule wydawniczej. Wtedy też nastąpi zmiana ceny poszczególnych wydań dziennika: w poniedziałki i piątki egzemplarz „GW” będzie kosztować 3,99 zł (ostatnio było to, odpowiednio, 2,90 zł i 3,40 zł), we wtorki, środy i czwartki - 2,99 zł (poprzednio: we wtorki i środy 2,90 zł, a w czwartki 3,40 zł), a wydanie weekendowe - 4,49 zł w Warszawie i 4,29 zł w pozostałych miastach (ostatnio było to 3,50 zł).
- Nowa formuła wydawnicza „Gazety Wyborczej” pozwala jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do zachowań współczesnego czytelnika. Wsłuchując się w opinie odbiorców, postanowiliśmy tak ułożyć tydzień z "Gazetą Wyborczą", by być bliżej nich i zapewniać im solidną porcję lektury przez cały tydzień, a nie tylko na weekend. Dlatego istotnie wzmocniliśmy trzy wydania dziennika w te dni, które cieszą się największą popularnością wśród naszych odbiorców, a pozostałe trzy wydania to „Gazeta Wyborcza” w swojej podstawowej formie z porządną dawką jakościowego i rzetelnego dziennikarstwa - także lokalnego - wyjaśnia Jerzy Wójcik, nowy wydawca „Gazety Wyborczej”.
Wydania poniedziałkowe, piątkowe i sobotnie oprócz tego będą zawierać tygodniki, w tym „Ale Historia” i nowy 20-stronicowy „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje”. Tygodnik będzie mieć charakter magazynowy i ukaże się jako osobny grzbiet z okładką. Czytelnicy znajdą w nim artykuły na temat związany z ekonomią, gospodarką, rynkiem pracy oraz start-up’ami. „Mój biznes” tworzą dziennikarze z redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej” z całego kraju.
Na poniedziałki z czwartku przeniesiony zostanie „Duży Format”. W dalszym ciągu w piątki ukazywać się będą „Gazeta Telewizyjna” i „Co Jest Grane 24”, natomiast „Tylko Zdrowie” nie będzie dołączany do środowych wydań. Weekendowe wydania bez zmian będą zawierać „Wysokie Obcasy” oraz „Magazyn Świąteczny”, który zyska nową formułę oraz specjalną sekcję „Na jeden temat”.
We wtorki, środy i czwartki „Gazeta Wyborcza” zaproponuje czytelnikom praktyczne wskazówki, poradniki oraz informatory dotyczące m.in. przepisów prawa.
Premierę tygodnika „Mój biznes” wspierają kampania promocyjna poniedziałkowych wydań „Gazety Wyborczej” obejmująca: stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne) i radiowe (Radio Eska, RMF FM) oraz serwisy internetowe Agory i Facebook, a także autopromocje w wydaniach papierowych i cyfrowych dziennika oraz na profilach „Gazety Wyborczej” w mediach społecznościowych. Działania reklamowe, które potrwają co najmniej przez cztery tygodnie, przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”, a emisje telewizyjne zaplanowało SMG Poland, oddział domu mediowego Starlink.
Z danych ZKDP wynika, że w sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 132 766 egz.
W Agorze zaczynają się właśnie zwolnienia grupowe, w ramach których do końca br. z pracą w firmie pożegna się maksymalnie 135 osób. Przede wszystkim mają to być pracownicy zespołu „Gazety Wyborczej”.
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” drożeje nawet o złotówkę, „Duży Format” i „Mój biznes” w poniedziałki