Gatta w nowej kampanii telewizyjnej zachęca, by „odkryć ją na nowo”
Ruszyła kampania telewizyjna marki Gatta, pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Za jej przygotowanie odpowiadają Schulz Brand Friendly i Starcom.
W nowej kampanii telewizyjnej Gatta akcentuje, że w swoim asortymencie posiada nie tylko rajstopy, ale i inne elementy kobiecej garderoby. W spocie widać damskie body, legginsy, koszulki czy biustonosze. Koncept reklamy opiera się na pokazaniu, jak kobiety kupują produkty Gatty.
Spot będzie emitowany od 22 września br. w TVN oraz kobiecych kanałach tematycznych TVN, Polsatu i TVP.
Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Gatta w nowej kampanii telewizyjnej zachęca, by „odkryć ją na nowo”