Gaspol reklamowany przez NuOrder
Agencja NuOrder wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową firmy Gaspol. Pierwsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję przebiega pod hasłem „Zmień sprzedawcę gazu ziemnego w 15 minut”.
NuOrder odpowiada za strategię, kreację i produkcję treści na potrzeby komunikacji marketingowej ośmiu linii produktowych, sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego Gaspolu. Produktami promowanymi przez agencję będą zarówno te dla klientów indywidualnych (gaz płynny i gruntowe pompy ciepła), jak też dla biznesowych (gaz płynny dla instalacji zbiornikowych i sieciowych, mikrokogeneracja, LNG dla klientów komercyjnych lub osiedli, energia elektryczna, gaz ziemny).
Współpraca jest zaplanowana do końca br. Nie podano, które inne agencje brały udział w tym przetargu.
Pierwsza kampania, rozpoczęta 2 czerwca, w obecnej odsłonie jest prowadzona pod hasłem „Zmień sprzedawcę gazu ziemnego w 15 minut”. Obejmuje internet (m.in. reklamy richmediowe na stronach z Google Display Network, działania na forach internetowych i portalach społecznościowych) oraz prasę (inserty).
Dołącz do dyskusji: Gaspol reklamowany przez NuOrder