SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gary Human awansował na globalne stanowisko w Ogilvy&Mather

Gary Human, dotychczas pełniący funkcję chief creative officer w Ogilvy&Mather London, awansował na stanowisko global executive director dywizji Global Brand Management (GBM).

Human będzie nadal pracować w biurze w Londynie. Będzie raportować do Tham Khai Meng, globalnego dyrektora kreacji Ogilvy&Mather i współpracować z Jaime Preto, prezesem GBM.

Dywizja GBM została utworzona do globalnej obsługi największych międzynarodowych klientów Ogilvy&Mather, takich jak np. Unilever czy BP.

W londyńskim oddziale agencji Gary Human pracuje od 2009 roku. W 2011 roku został jej dyrektorem kreatywnym. Z Ogilvy&Mather jest związany od 2003 roku.

Dołącz do dyskusji: Gary Human awansował na globalne stanowisko w Ogilvy&Mather

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl