Gap wraca do starego logo po krytyce internautów
Firma odzieżowa Gap ugięła się pod presją oraz krytyką internautów i po zaledwie tygodniu od wprowadzenia nowego logo postanowiła wrócić do poprzedniego znaku.
Wykorzystywane przez ponad 20 lat logo z białymi literami "GAP" na niebieskim tle firma zastąpiła logiem ze słowem "Gap" pisanym czarnymi literami i małym niebieskim kwadratem umieszczonym częściowo za literą "p". Nowy znak pojawił się na internetowej witrynie Gapa i miał zostać użyty w przedświątecznych działaniach marketingowych.
Zmiana została ostro skrytykowana przez internautów. Na oficjalnym profilu Gapa na Facebooku w licznych komentarzach domagali się oni powrotu do starego logo. Firma zdecydowała się posłuchać ich głosu.
"Ok. Usłyszeliśmy głośno i wyraźnie, że nie lubicie nowego logo. Sporo nauczyliśmy się dzięki waszym reakcjom. Chcemy tylko tego co najlepsze dla marki i naszych klientów. Dlatego przywracamy poprzednie logo" - czytamy na facebookowym profilu firmy.
W oficjalnym komunikacie na swojej korporacyjnej witrynie Gap zapowiedział także, że poprzednie logo zostanie przywrócone we wszystkich kanałach działań firmy, a na czas najbliższej kampanii reklamowej jego niebieskie tło zostanie zastąpione czerwonym.
"Zdajemy sobie sprawę, że zmarnowaliśmy okazję na nawiązanie współpracy ze społecznością internetową. To nie był właściwy projekt we właściwym czasie (...) Być może przyjdzie czas na ewolucję naszego logo, ale jeśli i kiedy to się stanie, zrobimy to w inny sposób" - napisała w oświadczeniu Marka Hansen, prezes marki Gap w Ameryce Północnej.
Dołącz do dyskusji: Gap wraca do starego logo po krytyce internautów