SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Galeria” straciła 300 tys. widzów. 11 mln zł z reklam

Drugi sezon „Galerii” w TVP1 oglądało jesienią br. średnio 1,83 mln osób, o 280 tys. mniej niż pierwszą serię. W paśmie nadawania produkcji Jedynka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wniosły 11,1 mln zł.

Druga seria telenoweli „Galeria” emitowana była w TVP1 od poniedziałku do czwartku o 18.45 w okresie od 24 września do 20 grudnia br. Śledziło ją średnio 1,83 mln widzów, co przełożyło się na 13,34 proc. udziału w całej populacji oraz 9,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek serialu wyemitowano 5 listopada br. Obejrzało go 2,13 mln osób.

W porównaniu z pierwszym sezonem (emitowanym od 30 stycznia do 9 czerwca br.) telenowela straciła 280 tys. widzów. Wówczas „Galerię” oglądało bowiem 2,11 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 20,61 proc. oraz 13,11 proc. Jednak wtedy epizody można było oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 17.30 (więcej na ten temat).

Jeszcze bardziej (aż o ponad milion widzów) „Galeria” obniżyła wyniki swojego pasma emisji względem analogicznego okresu ub.r. Wówczas widownia TVP1 wyniosła 2,89 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 21,33 proc. oraz 17,42 proc. udziału.

TVP1 w paśmie emisji „Galerii” zajęła dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVN nadająca wówczas „Ukrytą prawdę” i początek „Faktów”, która osiągała dzięki temu 23,50 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat („Wydarzenia”; 19,17 proc.). Za TVP1 ulokowała się tylko TVP2 („Jeden z dziesięciu”; 11,65 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Wpływy z reklam przy emisji drugiego sezonu „Galerii” wyniosły 11,1 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Jedynka zdecydowała się na kontynuację serialu - kolejne premierowe epizody będzie można oglądać na jej antenie od 28 stycznia 2013 roku (dowiedz się więcej).


Trzy topowe odcinki „Galerii”

DataWszyscy 4+
AMRSHR %
05-11-2012213223314,67%
16-10-2012205786715,29%
27-11-2012203597414,60%



Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN321719623,50%22,53%
Polsat262507219,17%22,12%
TVP1-Galeria182601713,34%9,54%
TVP2159578711,65%7,99%

Dołącz do dyskusji: „Galeria” straciła 300 tys. widzów. 11 mln zł z reklam

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tymon
plebania miala stabilne 3 mln widzow. Po co bylo ja sciagac z anteny?!
odpowiedź
User
tom
Żeby tylko te jedenaście milionów z reklam wystarczyło na premie dla gwiazd zarządzania, tytanów intelektu, mistrzów ramówek i zakupów z Jedynki, o prezesie nie zapominając. Bo wnioski już wypisane, prawda? Gdyby jednak było mało, można zaliczkowo z trzeciej serii dorzucić, a w ostateczności nagrody za wybitne zasługi ufunduje ATM, a Dworak dorzuci Puchar Wdzięczności z kasy zabranej radiu
odpowiedź
User
telewidz
Tu z pewnością nie chodzi o oglądalność tylko o łapówki...
odpowiedź