Galeo zapowiada zmiany na rynku przypraw
Kampania reklamowa w prasie konsumenckiej i handlowej
Pod koniec stycznia bieżącego roku na półki sklepowe trafią pierwsze produkty Galeo w nowych, atrakcyjnych opakowaniach oraz z nowym logo. Zmiany wprowadzono na podstawie opinii konsumentów wyrażonych w badaniach przeprowadzonych przez Instytut SMG/KRC. Nowe opakowania i logo zaprojektowała agencja Vanilia Cake.
Galeo to marka przypraw z tzw segmentu ekonomicznego, dedykowana konsumentom prowadzącym tradycyjne gospodarstwa domowe oraz tym, którzy cenią sobie smak domowej kuchni. Potencjałem marki Galeo jest jakość produktów, gwarantowana przez producenta firmę Kamis-Przyprawy S.A. i cena dostosowana do portfela przeciętnego konsumenta. Atuty marki docenili konsumenci. W ciągu blisko dwuletniej obecności na półkach sklepowych, marka Galeo zdobyła aż 7% rynku przypraw tradycyjnych (ilościowo, Memrb Retail Audit IX-X 2003). Planowany redesign opakowań i rozszerzenie portfolio produktów ma utwierdzić lojalnych konsumentów w słuszności zakupu produktów Galeo, a nowych przekonać do marki. Konsekwencją polityki marketingowej Galeo ma być uzyskanie silnej i znaczącej pozycji wśród obecnych graczy rynku przypraw ekonomicznych.
Wejściu na rynek nowych opakowań i logotypu Galeo towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w prasie konsumenckiej i handlowej oraz materiały POS przygotowane przez Koncept Cafe. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Galeo zapowiada zmiany na rynku przypraw