„Gala” w większym formacie i z lepszym papierem
Dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda) od wydania, które pojawi się w sprzedaży w poniedziałek 17 listopada br., ukazywać się będzie w większym formacie i drukowany będzie na bardziej luksusowym papierze. Na okładce znajdzie się Magdalena Mielcarz.
Nowy format "Gali" to 230x299 mm. W środku numeru czytelnicy znajdą m.in. wywiady z Magdaleną Mielcarz, Jakubem Błaszczykowskim i Grażyną Kulczyk. Z kolei w nowej rubryce „Byłam dzieckiem” Krystyna Janda wspominać będzie swoje dzieciństwo.
Wydanie ukaże się w normalnej cenie 4,99 zł. Będzie też mutacja w cenie 29,99 zł w wersji z książką i filmem na DVD „Pożądanie”.
Numer będzie promowany w telewizji (kanały CBS, Eska TV), w radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Zet Gold, Radio Plus, Radio Eska, Radio Wawa, Vox FM), w prasie, w internecie (serwisy internetowe Burdy, Facebook), na ekranach na dworcach (Platform Channel) oraz w punktach sprzedaży prasy. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu wydawnictwa.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gali” w sierpniu br. wyniosła 59 341 egz.
Dołącz do dyskusji: „Gala” w większym formacie i z lepszym papierem