G+J z eo Networks
Nowy system zarządzania treścią
Od stycznia 2003 roku eo Networks wdraża we wszystkich projektach internetowych Gruner+Jahr autorski system zarządzania treścią - eo CMS. Jest to pierwszy polski produkt tego typu, który będzie sprzedawany przez sieć dealerów i resellerów.
Umowa z G+J dotyczy zarówno strony korporacyjnej wydawnictwa jak i wszystkich wortali internetowych należących do wydawnictwa (Naj, Gala, Claudia, Focus, bizz.pl). Obsługa generowanego ruchu wymaga wysokiej jakości usług hostingowych.
Dlatego serwery i ich obsługę dostarcza również eo Networks.
"Ciągły rozwój i rosnąca popularność naszych serwisów internetowych postawiły przed nami nowe wymagania. Oferta eo Networks zaspokaja wszystkie nasze potrzeby i pozwala na skuteczne zarządzanie stronami wydawnictwa. Teraz mniej osób może szybciej i sprawniej wykonywać swoje zadania, a kompleksowa oferta firmy daje nam poczucie bezpieczeństwa. W razie awarii wiemy u kogo interweniować" - mówi Lidia Marchwińska, odpowiedzialna w G+J za dział Multimediów.
Dotychczas spółka eo Networks przeprowadziła już 10 wdrożeń swojego systemu eoCMS. Klientami firmy są między innymi: MTV, Życie Warszawy i Urząd Służby Cywilnej. eoCMS należy obecnie do grona najbardziej zaawansowanych systemów typu CMS i z powodzeniem konkuruje z zagraniczną konkurencją. Dowodem na to mogą być wygrane przetargi w Urzędzie Służby Cywilnej i URTiP. Jest to pierwszy polski produkt tej klasy, który będzie sprzedawany przez resellerów i dealerów. "Dotychczas większość polskich firm sprzedawała zagraniczne licencje na oprogramowanie typu CMS. Nasza propozycja jest konkurencyjna, ponieważ oferujemy bardzo zaawansowany produkt z pełnym wsparciem technologicznym i serwisowym. Dzięki temu możemy go dostosować do indywidualnych potrzeb klienta. Ważna jest również atrakcyjniejsza cena. W 2003 roku chcemy zbudować sieć profesjonalnych partnerów w największych miastach polski" - mówi Stefan Batory, prezes eo Networks.
Dołącz do dyskusji: G+J z eo Networks