G+J łączy działy marketingu 'Gali' i 'Glamour'
Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało o połączeniu działów marketingutygodnika "Gala" i miesięcznika "Glamour".
Jak informuje nas Magda Bulera, PR manager G+J Polska, powodempołączenia obu działów jest chęć osiągnięcia synergii między obomapismami ("Gala" i "Glamour" to tytuły ulokowanetym samym segmencie luksusowym, mające tego samego dyrektorawydawniczego i wydawcę). Dzięki operacji zwiększy się teżelastyczność we współpracy z klientami i nastąpi usprawnienieprzepływu informacji.
Połączonym działem pokieruje jako senior brand managerKatarzyna Ryciak, która dotychczas pełniła tęfunkcję w dziale marketingu "Glamour". W zespole marketingowym obutytułów znajdą się jeszcze dwa brand managerki: JoannaCywińska (wcześniej w "Gali") i KarolinaSiewierska-Kołodziej (wcześniej w "Glamour"). NatomiastAgnieszka Brzezińska, dotychczas senior brand manager "Gali",rozstała się z wydawnictwem.
Dołącz do dyskusji: G+J łączy działy marketingu 'Gali' i 'Glamour'