„Fun smakuje lepiej” w reklamach Lay’s Maxx (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa chipsów Lay’s Maxx (produkowanych przez firmę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo) pod hasłem „Fun smakuje lepiej z Lay’s Maxx”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD.
Nowy spot Lay’s Maxx pokazuje wesołą podróż samochodem paczki przyjaciół, której nieodzowną częścią jest jedzenie promowanych chipsów. Reklama podkreśla, że są one grubo krojone i pogięte, mają smak sera zielonej cebuli.
Kampania jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanały główne i wybrane stacje tematyczne) oraz internecie (m.in. serwisy VoD).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, aktywności w internecie realizuje agencja VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: „Fun smakuje lepiej” w reklamach Lay’s Maxx (wideo)