SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frugo już w Sopocie, Szczecinie i Wrocławiu

Napój Frugo trafia do sprzedaży w wybranych lokalach w Sopocie, Szczecinie i Wrocławiu. W całej Polsce będzie dostępny w lipcu.

Produkująca Frugo firma FoodCare zdecydowała się przedpremierowo wprowadzić je do sprzedaży w Sopocie, Szczecinie i Wrocławiu, ponieważ jest zadowolona z podobnej przedpremiery, która odbyła się w połowie czerwca w Krakowie (więcej na ten temat). - W ten sposób coraz szybciej przybliżamy się do długo oczekiwanej ogólnopolskiej premiery napoju w pełnej ofercie smaków i kolorów - podkreśla Paulina Włodarska, marketing manager w FoodCarze.

>>> Frugo w czterech smakach za 1,99 zł. Będą reklamy w starym stylu? 

W wybranych lokalach w Sopocie, Szczecinie i Wrocławiu Frugo od 24 czerwca jest dostępne - podobnie jak w Krakowie - tylko w czarnej i pomarańczowej wersji smakowej. I tak w Sopocie napój można kupić w tawernie „Złota Rybka” (koło Muzeum Sopotu) przy ul. Poniatowskiego i barze  „Laguna” (przy kawiarence „Pod Żaglami”) przy ul. Wojska Polskiego, w Szczecinie - w restauracji „Pomiędzy” przy ul. Siennej 9, a we Wrocławiu - w restauracji „Bractwo Krakusa” przy ul. Monopolowej 4g.

Dołącz do dyskusji: Frugo już w Sopocie, Szczecinie i Wrocławiu

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nocuje.net
fajnie podbijają dostępność. Taki zabieg sprawia że produkt jest bardziej pożądany..
Trochę to jak z produktów APPLE, Jedyne co mi osobiście nie podoba to dobór miejsc gdzie jest dostępne frugo. Sadze że FoodCare powinien wybrać bardziej prestiżowe lokalizacje jak np delikatesy ALMA.
ps.
jestem z sopotu i już piłem FRUGO, musze przyznać że jest bardzo smaczne, delikatne, wyrazisty smak owoców a jednocześnie nie przesłodzone.
odpowiedź
User
karol
a dlaczego niby w marketach "premium"?
odpowiedź
User
nocuje.net -> Karol
bo nie buduje sie marki na braku prestiżu. Nie wstawiasz produktów premium do biedronki która jest dolną półką. Kreujesz wizerunek także tym gdzie sprzedajesz swoje dobra. Zła reklama jest antyreklamą.
odpowiedź