SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Freestyle NIKE - Nike telewizyjne i online

Od połowy marca 2003 r. trwa ogólnoeuropejska kampania NIKE skierowana do młodych i aktywnych ludzi promująca freestyle w sporcie pod hasłem "Twój Ruch"

Od połowy marca 2003 r. trwa ogólnoeuropejska kampania NIKE skierowana do młodych i aktywnych ludzi promująca freestyle w sporcie pod hasłem "Twój Ruch". Polska edycja NIKE Freestyle Face Off komunikowana jest dwutorowo poprzez kampanię telewizyjną w trzech kanałach: TVN, Polsat oraz MTV oraz równoległą kampanię internetową.

Uzupełnieniem szeroko zakrojonej akcji jest impreza Nike Freestyle Face Off mająca na celu wyłonienie najlepszych polskich Freestylerów w dwóch kategoriach: koszykówce i futbolu.

Kampania Nike Freestyle Face Off, która w Polsce rozpoczęła się 15 marca i potrwa do 30 kwietnia przypomina właśnie o nieprzeciętnych zdolnościach i talentach zwykłych sportowców, którzy potrafią sprostać wyzwaniu i w piłkarskich pojedynkach pokonać każdego konkurenta.

Nowa kampania Nike adresowana do młodych ludzi w wieku 15-22 lata realizowana będzie w trzech kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz MTV, a także wspierana silną kampanią internetową przygotowaną we współpracy z MTV.

Kampania internetowa Nike zorientowana na młodych internatów systematycznie surfujących po stronach www wsparta zostanie dodatkowo emisjami pop-underów na wortalach sportowych, komunikatorami oraz mailingiem skierowanym do rzeczonej grupy docelowej.

Kampania znajdzie dodatkowo swoje odbicie na łamach Bravo Sport, w wybranych sklepach Nike w 4 miastach Polski (Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Katowice) oraz poprzez działania marketingu bezpośredniego na terenie Warszawy (samochód promocyjny, rozdawanie ulotek informujących).

Dołącz do dyskusji: Freestyle NIKE - Nike telewizyjne i online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl