Forrest Gump, Daft Punk i Michał Anioł reklamują „The Sunday Times” (wideo)
Wydawca „The Sunday Times” prowadzi kampanię reklamową dodatku kulturalnego do dziennika. Spotu, którego bohaterami są postaci ze świata popkultury i dzieła sztuki, przygotowała agencja Grey.
W filmiku pojawiają się zarówno fikcyjne, jak i realne postaci ze świata popkultury, m. in. Forrest Gump (tytułowy bohater filmu Roberta Zemenckisa), bohaterowie „Wściekłych psów” Quentina Tarantino oraz duet Daft Punk. Obecne są również odniesienia do dzieł sztuki - rzeźby „Myśliciel” Augusta Rodina oraz fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama”.
Za kreację reklamy odpowiada londyński oddział agencji Grey.
To nie pierwsza tego typu kampania wydawcy „The Times” i „The Sunday Times”. W zeszłym roku redakcja działu mody z przymrużeniem oka skomentowała swoją pracę:
Natomiast dodatek kulinarny gazety w ubiegłym roku reklamowano tak:
W innym spocie „ożywiono” okładkę dziennika:
Dołącz do dyskusji: Forrest Gump, Daft Punk i Michał Anioł reklamują „The Sunday Times” (wideo)
[url=http://www.parfex.eu/parfex/fit.php/][/url]