W agencji FormUp nowe osoby i awanse
Do zespołu agencji FormUp dołączyli Mateusz Świetlik, Magdalena Kwiatkowska, Anna Frączek, Agata Wojciechowska awansowała na stanowisko head of content marketing, a Alicja Olejniczak i Patryk Sienkiewicz na team leaderów. Maciej Kłopotowski objął stanowisko data analyst.
Agata Wojciechowska jako head of content marketing stanęła na czele działu odpowiedzialnego za tworzenie i promowanie angażujących treści, które wspierają działania mediowe oraz SEO. Do jej zespołu dołączyła Anna Frączek, która zajmuje się realizacją działań z zakresu influencer marketingu oraz public relations.
W dziale performance awanse otrzymali Alicja Olejniczak i Patryk Sienkiewicz. Jako nowi team leaderzy kierują pracą zespołów klienckich obsługujących kampanie mediowe. Do ich zespołu dołączyli Mateusz Świetlik oraz Magdalena Kwiatkowska.
Maciej Kłopotowski zmienił stanowisko z performance specialist na data analyst i obecnie jest odpowiedzialny za przetwarzanie i analizę big data w ramach autorskiego systemu monitorowania ROI – FormUp Data.
Agencja FormUp realizuje kampanie optymalizowane pod ROI i rozliczane w modelu efektywnościowym.
Dołącz do dyskusji: W agencji FormUp nowe osoby i awanse