SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Forbes” z nową szatą graficzną i działem Zjawisko, teksty rozwijane w internecie

Polska edycja magazynu „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) zmieniła szatę graficzną i wprowadziła sekcję Zjawisko. Artykuły są nieco krótsze niż dotychczas, a ich najważniejsze wątki będą też publikowane w serwisie Forbes.pl.

- Nie tracąc nic z prestiżu, elegancji, a przede wszystkim jakości materiałów, wprowadziliśmy do magazynu więcej światła, „Forbes” jest wyraźnie lżejszy. W nieco inny sposób potraktowaliśmy rolę zdjęć przy materiałach dziennikarskich. Te z kolei są średnio 15-20 procent krótsze. To z kolei oznacza, że niektóre wątki sztandarowych materiałów zostaną opublikowane równocześnie w internecie. Magazyn i strona Forbes.pl mają się przenikać jeszcze wyraźniej, niż miało to miejsce do tej pory - tak zmienioną odsłonę „Forbesa” opisuje Paweł Zielewski, redaktor naczelny magazynu.

- Ze zmian najbardziej widocznych - zmniejszyliśmy również logo „Forbes” na okładce. Za odświeżenie wizerunku odpowiedzialna jest Agata Leman, dyrektor artystyczny „Forbesa” - dodaje Zielewski.

W „Forbesie” pojawił się też nowy dział Zjawisko, w którym są opisywane trendy, które dopiero będą miały wyraźny wpływ na biznes i jego otoczenie. Będą tam publikowane także pogłębione analizy sytuacji makroekonomicznej, dotychczas obecne w sekcji Rynki, która teraz nastawi się na treści bardziej prokonsumenckie.

W trafiającym właśnie do sprzedaży marcowym numerze „Forbesa” znajduje się coroczna lista 100 najbogatszych Polaków, stąd pismo ma kilka stron okładkowych z najciekawszymi bohaterami tego zestawienia.

- Mamy w Polsce 43 miliarderów, 7 osób znajdzie się wśród najbogatszych ludzi świata, po 12 latach na pozycję lidera wraca Michał Sołowow. Tegoroczne zestawienie obfituje w niespodzianki, niezwykła, naprawdę zaskakująca, jest lista tych, którzy nie zmieścili się na liście - komentuje Paweł Zielewski.

Według danych ZKDP w listopadzie ub.r. sprzedaż ogółem „Forbesa” wyniosła 22 023 egz., o 1,7 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „Forbes” z nową szatą graficzną i działem Zjawisko, teksty rozwijane w internecie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
h
z ówna bata nie ukrecisz
0 0
odpowiedź
User
Można
Fajny kierunek. Go Zielu !!
0 0
odpowiedź