FoodCare wybierze agencję do reklamowania Gellwe przez Marylę Rodowicz
FoodCare w najbliższym czasie rozpocznie przetarg na agencję reklamową, która zajmie się obsługą marki Gellwe. Dotychczas działania dla niej we własnym zakresie realizował dział marketingu firmy.
Kilka dni temu FoodCare ogłosił, że rozpoczyna współpracę z Marylą Rodowicz. Artystka została ambasadorką marki Gellwe (produkty do ciast, galaretki, budynie itp.) i będzie ją promować przez dwa najbliższe lata. Jej wizerunek pojawił się już na produktach tej marki. Producent szykuje też kampanię z udziałem piosenkarki - będzie ona obejmować m.in. telewizję i internet. Dotychczasowe działania dla Gellwe firma realizowała we własnym zakresie.
Z informacji uzyskanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że wkrótce FoodCare rozpocznie przetarg na obsługę reklamową Gellwe. Szczegółów tego postępowania jednak firma nie ujawnia.
Marka Gellwe ostatnią silną kampanię reklamową miała w 2012 roku - wówczas wykorzystano stary spot, którego głównym motywem była kawiarenka pana Franciszka.
Dołącz do dyskusji: FoodCare wybierze agencję do reklamowania Gellwe przez Marylę Rodowicz