Film autopromocyjny Canal+ nagrodzony w Berlinie
Spot 'Mistrzowie napięcia' promujący emisję czwartej serii 'Przez 24 godziny' wygrał w kategorii Najlepsze Promo Filmu Telewizyjnego w konkursie Promax/BDA Europe 2007.
To jedyna nagroda dla polskiej stacji telewizyjnej przyznana w tegorocznej edycji tego prestiżowego konkursu. Jego wyniki ogłoszono we wtorek podczas gali w Berlinie.
Zwycięski spot przygotował zespół autopromocji Canal+. Za kreację odpowiedzialny był Jacek Wierzbicki, realizacją zajął się Mariusz Michalik, zaś grafiką - Olga Szablewicz.
W tym roku w konkursie spośród polskich telewizji nominowana była także stacja TVN, która otrzymała nominacje w kategorii Najlepsza kampania programu TV za akcję autopromocyjną „Taniec z gwiazdami zmienia ludzi” oraz w kategorii Najlepsze ID (czołówka stacji) – za ID „Wielkanoc”.
Promax/BDA to międzynarodowa organizacja zrzeszająca ponad 4000 specjalistów z 65 krajów od autopromocji, promocji i marketingu w mediach. Coroczne spotkania odbywające się na wszystkich kontynentach poświęcone są kreacji, nowym technologiom i wymianie doświadczeń. Co roku przyznawane są też nagrody za najlepsze kampanie autopromocyjne, spoty i oprawy graficzne. Tegoroczny konkurs obfitował w rekordową liczbę ponad 11 tysięcy zgłoszeń w około 40 kategoriach.
Dołącz do dyskusji: Film autopromocyjny Canal+ nagrodzony w Berlinie