Filip Pniewski i Katarzyna Dobrowolska w The Digitals
Filip Pniewski został nowym art directorem, a Katarzyna Dobrowolska nowym traffic managerem w agencji interaktywnej The Digitals.
Filip Pniewski wcześniej pracował jako art director w agencjach Isobar Poland i Grey Group. Realizował kampanie dla takich marek jak Play, Redd’s, PKO BP, Lotos, Łomża, Black, LG, AXN, Ipanema, Knorr czy Microsoft.
Katarzyna Dobrowolska jako traffic manager będzie zarządzać w The Digitals timingami realizacji działu kreacji oraz pośredniczyć w kontaktach z działem client service.
Dobrowolska ma doświadczenie na stanowiskach office managera w agencji Gutenberg Networks (należącej do Grupy DDB Warszawa) i bookerki w agencji modeli AMQ. Karierę zawodową zaczynała jako junior project manager w Barlett Productions i summer76, gdzie asystowała przy produkcji eventów i filmów korporacyjnych.
Dołącz do dyskusji: Filip Pniewski i Katarzyna Dobrowolska w The Digitals