Filip Chajzer jako Wartkonogi Słońce w akcji z New Balance dla domów dziecka (wideo)
Marka obuwia sportowego New Balance nawiązała współpracę z dziennikarzem TVN Filipem Chajzerem w ramach akcji, w której do domów dziecka trafią produkty tej marki o wartości 30 tys. zł. W spocie pojawił się też jego ojciec, Zygmunt.
O wspólnej akcji z New Balance Filip Chajzer poinformował na swoim profilu na Facebooku. Na jej potrzeby wcielił się w rolę Filipa Wartkonogiego Słońce. W spocie „Królewska przebieżka” mówi on o porozumieniu z „cechem krawieckim New Balance”.
Akcja polega na tym, że jeśli 12 maja o godzinie 9 na tarasie Pałacu na Wyspie w Łazienkach Królewskich pojawi się minimum 300 biegaczy, marka przekaże dzieciom z domów dziecka swoje produkty o wartości 30 tys. zł.
Reklamę wyreżyserował youtuber Reżyser Życia.
Udział w akcji można zgłosić na Facebooku. Do piątkowego wieczoru zgłosiło się 657 osób.
Nie jest to pierwsza wspólna akcja marki New Balance i Filipa Chajzera. W 2016 roku zareagowała na działania dziennikarza i przekazała amatorom sportu na Zanzibarze odzież sportową.
Dołącz do dyskusji: Filip Chajzer jako Wartkonogi Słońce w akcji z New Balance dla domów dziecka (wideo)